Přihlášení
Úvod Sociální služby Služby pro rodiny Protidrogová prevence Odkazy Druhy služeb Aktuality

 

Pozvánka na

Příprava poskytovatelů sociálních služeb na GDPR

(instruktážní seminář, jak zajistit soulad s novým Nařízením EU o ochraně osobních údajů)


Termíny:


  1. termín:   6. prosince 2017 od 9.00 hodin
  2. termín:   7. prosince 2017 od 9.00 hodin

setkání se uskuteční v prostorách Krajského úřadu Ústeckého kraje (budova A,
Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem) v konferenčním sále.

Program setkání:               


  1. Prezence účastníků 9.15 – 10.00

  1. Úvod do problematiky – co nového přináší GDPR pro poskytovatele?

10.00 – 10.30

Jak se nové Nařízení GDPR promítne do každodenního života poskytovatelů sociálních služeb? Jaké nové požadavky přináší oproti stávající právní úpravě? Jaké náklady čekají poskytovatele na zajištění souladu s GDPR a mohou být tyto náklady způsobilé k financování z veřejných zdrojů?


  1. Zásady ochrany osobních údajů a konkrétní povinnosti poskytovatelů

10.30 – 11:45

Jaké osobní údaje a jakým způsobem poskytovatelé sociálních služeb zpracovávají a jaké konkrétní povinnosti z toho plynou?

 

  1. Přestávka 11.45 – 12.30
  2. Opatření k zajištění souladu s GDPR

12.30 – 14.00

Jak se nejlépe zorientovat ve své organizaci, co a jak změnit nebo upravit? Praktický návod k přijetí jednotlivých opatření k zajištění souladu poskytovatele sociálních služeb s GDPR.


  1. Diskuse 14.00 – 14.15

 


Lektoři z AK HOLEC, ZUSKA a partneři:

JUDr. Karel Zuska

Mgr. Matej Kliman

Mgr. Karel Masopust

JUDr. Michaela Mackovičová 


Předpokládané ukončení setkání bude nejpozději do 14.45 hodin. Po dobu setkání nebude zajištěno žádné občerstvení.




V případě Vašeho zájmu je nutné elektronicky zaslat vyplněnou návratku o Vaší účasti ke zmíněnému setkání nejpozději do termínu 29. listopadu 2017 (návratka je na třetí straně).



Kapacita sálu je omezená, proto jsou určeny dva termíny setkání, ze kterých si poskytovatel může vybrat. Poskytovatel na návratce určí pořadí termínů, kdy na prvním místě je preferenční termín a dále v pořadí náhradní termín v případě již obsazeného prvního termínu. Poskytovatel bude následně informován, na který termín je pozván.

Každý poskytovatel může určit maximálně jednoho zástupce organizace, který se setkání zúčastní. V případě jakýchkoliv změn budete neprodleně informováni.

Dotazy k programu nejsou požadovány předem.

Návratku prosím zasílejte ve wordu, nikoliv ve formátu pdf.

Potvrzení Vaší účasti na konkrétní termín setkání Vám bude zasláno nejpozději 4. prosince 2017.



Kontaktní osoba: Lucie Poláková                                          polakova.l@kr-ustecky.cz

                    




 

 

 

 

Návratka

 

Setkání s poskytovateli sociálních služeb v Ústeckém kraji

 

Termín setkání:  1.  

 2.    

(6. 12. 2017; 7. 12. 2017)



Vyplněnou návratku zasílejte nejpozději do 29. listopadu 2017 na e-mailovou adresu: polakova.l@kr-ustecky.cz




příjmení, jméno, titul


organizace


pracovní pozice


adresa


telefon


e-mail













Datum:

Mapa stránekVytiskni tuto stránku Poslat odkaz na tuto stránku Sociální služby ÚK » Aktuality » Příprava poskytovatelů sociálních služeb na GDPR | Sociální služby ÚK

© 2017 Insion

Cíle projektu  Ke stažení  Přihlášení pro poskytovatele | Poptávka po službě | Export katalogu | Kontakt na provozovatele

 

 

Logolink ESF a OPLZ

 

Portál je v souladu s pravidly pro tvorbu přístupných webových stránek
dle vyhlášky č. 64/2008 Sb. a je HTML5 validní.