Přihlášení
MENU

Připomínky


Připomínky k portálu:

Add Napsat příspěvek

Jméno:   Titulek:

15.06.2012 (13:35)KT | Mapy - identifikace místa poskytování sociální služby

Zadávání GPS funguje. Určitě bych se ale přimlouval za to, aby následně při prohlížení uložených záznamů potenicálním klientem nebyla viditelná pouze „mrtvá“ mapa, na kterou je potřeba kliknout a otevře se mi samostatné okno Google map, ale aby tyto mapy byly integrovány přímo na stránce katalogu jako takové.

09.07.2012 (12:35)IT

Interaktivní mapy jsou připraveny a body/místa se v ní ukazují včetně prokliku do detailu záznamu přímo z mapy.

Reagovat


13.06.2012 (12:17)KT | Podrobnější filtrace dle místa poskytování sociální služby

Dostávají se k nám podněty k tomu, že uživatelé portálu z řad klientů i poskytovatelé by přivítali možnost filtrace sociálních služeb ne jen pouze podle okresů, ale i podle "obcí" jako takových. Mě se tenhle požadavek zdá oprávněný - sám bych takovouhle funkčnost jako návštěvník webu uvítal.


Řešení této věci by se mělo přímo spojit s implementaci interaktivních mapových podkladů.

13.06.2012 (14:33)David

IT: Realizovatelné

  • jako rozbalovací seznam (riziko, že tam konkrétní město nebude)
  • jako volné pole (riziko patvarů delších výrazů např. "Ústí n.Lab."

V interaktivní mapě to pak už bude podle GPS.

13.06.2012 (15:01)KT


Zvážil bych variantu, kdy by systém přejímal do rozbalovacího seznamu názvy měst a obcí, jež by měli jednotliví poskytovatelé povinnost zadávat na úrovni identifikace jednotlivých jimi poskytovaných sociálních služeb. Měli by přitom na výběr několik variant – Ústecký kraj jako celek / jednotlivé okresy jako celky / konkrétní města či obce. Rozbalovací seznam v části aplikace přístupné veřejnosti by pak nabízel možnost výběru místa poskytování sociální služby v logické posloupnosti ve stylu:


Ústecký kraj (území celého kraje)

Okres Most

  Bečov

  Havraň

  …

  Litvínov

  Most

  ...

14.07.2012 (16:05)IT

Připraveno na výběr více okresů působnosti.

Reagovat


04.06.2012 (19:41)JF | Info o pracovní době poskytovatele

V elektronickém katalogu by se měla objevit informace i o pracovní době jednotlivých poskytovatelů sociálních služeb.

IT: Doporučujeme tyto parametry zavést do metodiky a podle ní se tyto údaje zakomponují do portálu.


04.06.2012 (19:40)JF | Grafická ikona

Grafická ikona, kterou by si poskytovatelé sociálních služeb implementovali na své vlastní www stránky, jež by vyjadřovala, že daný poskytovatel je registrován v katalogu sociálních služeb Ústeckého kraje.

IT: Ano, jakmile bude portál připraven pro Ostrý provoz, poskytneme v sekci "Ke stažení" také několik variant grafických bannerů i textových odkazů na tento portál.


04.06.2012 (19:39)JF | "google" mapa

vyznačit na mapě, kde přesně uživatel / klient poskytovatele najde.

IT: Systém s tím počítá, ale přesto doporučujeme tyto parametry zavést také do metodiky k ostatním údajům o poskytovateli.


04.06.2012 (19:37)JF | Námitky k symbolu pro seniory

lze nahradit symbolem stromu nebo listu nebo jinak přívětivější ikonkou? 60% lidí ve věku 65 let není dlouhodobě nemocných a nepotřebují dlouhodobou léčbu – to je další společenský stereotyp.

IT: Děkujeme za připomínku, vhodnější symbol vyhovující většině bude prodiskutován.


04.06.2012 (19:32)JF | Námitky k hlavnímu obrázku

„lepší pomáhají horším“; „bohatí chudím“; „mohoucí nemohoucím“ →najít něco přívětivějšího, trochu rovnocenného: obrázek, který vyjadřuje hodnoty jako: spolehlivost, partnerství, odpovědnost.

IT: Jako IT dodavateli nám přímo nepřísluší řešit "obsah", ale pouze systém. Obrázek je ilustrativní a může být nahrazen. Ale dovolím si říct, že v případě služeb sociálních a zdravotních se nevyhneme skutečnosti, že opravdu "mohoucí pomáhají nemohoucím" a podobně ... a ne naopak.


04.06.2012 (19:31)JF | Dostatečný počet znaků v jednotlivých oknech

Obecně by se do „oken“, které budou poskytovatelé vypisovat, mělo vejít dost znaků. Tento problém byl např. s databází Risk – alespoň ze začátku byly znaky v polích z velké míry omezené.

IT: Věříme, že prostor bude dostatečný a jsme schopni případně velice rychle v řádech minut realizovat zvětšení počtu znaků, pokud bude třeba. Přesto doporučujeme to také uvést do metodiky k jednotlivým parametrům.



Vyřešeno (stručně)

  1. Tučnost zaškrtnutí
  2. Světlejší podklad
  3. Prvotní průvodce
  4. QR kód
  5. Sekce Ke stažení
  6. Odkazy a jejich nabídka při nenalezení
  7. Programování alternativních (lajckých, běžných) výrazů pro průvodce
  8. možnost přihlašování a úpravy záznamů (přihlášení podle IČ a hesla)
  9. možno doupravit cílové skupiny a služby
  10. možnost zadání GPS (ukáže odkaz na mapy, pokud vyplněno + nově dále v interaktivní mapě)
  11. možnost dlouhého textu, např. upřesnění, otevírací hodiny apod.
  12. vylepšen průvodce o klikání na návrh (tím se upřesní, co chtěl)
  13. Možnost zadávání více okresů působnosti.
  14. Interaktivní mapy se značkami a odkazy na zařízení (podle zadané GPS)
  15. Vylepšené výpisy a detaily
  16. Mapa stránek
  17. Metriky
  18. Ukazatele
  19. Benchmarking

Mapa stránekVytiskni tuto stránku Poslat odkaz na tuto stránku Sociální služby ÚK » Připomínky | Sociální služby ÚK